dilluns, 28 de juliol del 2014

Tot i res

Tot i res, allí on el meu cor va deixar de palpitar.
Tot o res, aquella experiència utòpica i de vegades tan realista.
Aquell lloc on les nits eren eternes
i aquells matins on el sol acostumava a mostrar tot el dia.

Tot o res, allí on sempre m'hi podíeu trobar,
amagada rere frases inconnexes que sols tenien sentit en el meu propi cap.
Tot, o poder, res, però al cap i a la fi, per a mi, tot.

Dies que tot i que el sol no brillés
un petit somriure atemorit em feia la persona més feliç.
I avui, rere tot això, em sento satisfeta pel que tinc, pel que sóc i pel que sé que podré ser.

Avui, el dia que ja acaba, efectivament, tot i res.
Tot pel que fa a sentiments, tot per tots els que s'ho valen,
tot perquè els que m'envolten s'ho mereixen.
Tot, perquè he après a dir no!

I demà, res, perquè res és de ningú i tot és de tots,
per això, tot per vosaltres, que ho valeu.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada